6 Haziran 2008 Cuma

Hüzünlü Msn Nickleri

Ona SöYLe...Onu GeRÇeKTeN SeVMeDiM.... Ona SöYLe.. Onu BiRDaHa GöRMeK isTeMiYoRuM... Ona SöYLe... ONSuZDa HeRŞeY GüZeL... Ona SöYLe... Onu ÇoKTaN uNuTTuM.. AmA Ona SaKIN BuNLaRI GöZ YaŞLaRI iÇiNDe SöYLeDiĞiMi SöyLeme...

sAna Olan KiniMe Sakın KıZma ''SEviORmm'' NedE olSa...

yaŞadıkÇa neFes aLdıkça Her Sabah UykuDan uyAndıkÇa yeNiden ÇoğalıOr.. ölMüor.. İçimdeki Bu hAsreT....!!!

N E F R E T İ M S İ N ! Oysa ki ; N E F E S İ M D İ N !

KεşKε hεp ç0cuqk kaLsaЧĐımda sütümü içip ЧatsaЧĐım... xD

//Madem her şey basit bi formül..Mutluluğu söylesin kimya!

Bosversene…Gülüp gececeksin böyle seylere..

HéRKeS AyNıYKeN ßn FarKLıYDıM!..$iMDi HeRKeS FarK Pe$iNDe,ßn AyNıYım...ßuda ßnm FaRKıM

¯`°•ۣۜஜ۩๘۩¤ۣۜ๘İsminiz¤ۣۜ๘۩¤ۣۜஜ۩๘۩•°´

♣▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒♣

^^Artk^^
//Ne Sevmeyi İstioRm\\
=>>Ne SeviLmeyi<<= ..ÇüNkü.. Hüzünlü msn nickleri , msn nickleri, nickler *:hep yarım kaLDı sevmeLerm:* """ve""" >>hep SAHTEYDİ<< !!...SeveNLerm...!!

HéR sabah ßir sayfa daha éksiLip qidiYoR ömrümDéN..!!

Arkana biLé bakma, yüréğim sana, gözLérin düşLérimé emanét.

Dün üstündé yürüdüğüm çiménLér, bigün üzerimde ye$erecek_!

Hayatta 3 YanLıs yabdım DoqmaK,ßüümek,Yaşamak ßide Doqru yabdım sewmek ama unuTmuşum ki 3 yanLıs ßir Doqruyu qöTürüyor!

Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.

saR ßni baŞkaSıNa ySakLa ...
aL ßni aŞqnLa kuCakLa ...
ßiidaa qLSém Şu Dünyayaa

msn nickleri - hüzünlü msn nickleri

Hiç yorum yok: